1. Як захистити свій комп'ютер при роботі в мережі?
Зі свого боку користувач повинен виконувати елементарні запобіжні заходи, що дозволяють попередити більшість випадків проникнення зловмисників в систему і використання її в своїх цілях. Є три категорії програмного забезпечення, відповідального за безпеку:
- Оновлення операційної системи, що виправляє знайдені помилки. Слід також пам'ятати, що на сьогоднішній момент компанія Microsoft більше не підтримує наступні операційні системи: Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows NT, не випускає під них оновлення та власні драйвери.
- Персональний брандмауер (firewall) — програма, яка відстежує спроби звернення до комп'ютера і пропонує користувачеві ряд дій, спрямованих на посилення безпеки. Зазвичай достатньо включити і налаштувати вбудований в Windows брандмауер.
- • Антивірусне програмне забезпечення — дозволяє не допустити проникнення і розповсюдження шкідливих програм (вірусів) за допомогою пошти або програм, що запускаються. Всі антивіруси мають так звані вірусні бази, що містять записи про віруси, які постійно оновлюються. Антивірусні програми з застарілими базами даних є марними і навіть в деякому роді шкідливими в силу того, що вселяють почуття помилкової впевненості у власній безпеці.
2. Які обмеження існують при роботі з реальною динамічною IP-адресою?
З метою забезпечення мережевої безпеки абонентів заблоковані вхідні з'єднання на наступні порти:
smtp |
25/tcp |
запобігання розсилки спаму через відкриті релеї (у абонентів) |
epmap |
135/tcp |
захист MS Windows |
epmap |
135/udp |
захист MS Windows |
profile |
136/tcp |
захист MS Windows |
profile |
136/udp |
захист MS Windows |
netbios-ns |
137/tcp |
захист MS Windows |
netbios-ns |
137/udp |
захист MS Windows |
netbios-dgm |
138/tcp |
захист MS Windows |
netbios-dgm |
138/udp |
захист MS Windows |
netbios-ssn |
139/tcp |
захист MS Windows |
netbios-ssn |
139/udp |
захист MS Windows |
microsoft-ds |
445/tcp |
захист MS Windows |
3. Чи можна зняти описані вище обмеження?
Зазначені обмеження не поширюються на тарифні плани з постійною IP-адресою.
4. У мене тарифний план зі швидкістю N Мбіт/с. Чому у мене не така швидкість закачування?
У тарифних планах відображена максимальна пропускна здатність в мережу Інтернет. Проте, слід розуміти, що не всі ресурси мережі Інтернет здатні віддавати інформацію (файли) на високих швидкостях.
5. Я хочу підключити другий комп'ютер. Який роутер мені вибрати?
Для підключення додаткового комп'ютера та забезпечення доступу до нього в мережі Інтернет необхідно, щоб роутер володів таким мінімальним набором функцій:
- підключення за технологією Ethernet з підтримкою протоколу PPPoE;
- отримання IP-адреси автоматично;
- можливість додавання статичних маршрутів.
Крім того, він може бути оснащений WiFi-модулем для організації бездротового зв'язку.
6. Я поповнив рахунок, але в Інтернет зайти не можу. Чому?
Перш за все переконайтеся, що кошти надійшли на рахунок, стан рахунку можна перевірити в Особистому кабінеті. Якщо баланс - позитивний, вимкніть і знову запустіть з'єднання з мережею Інтернет. У разі, якщо використовується роутер, спробуйте його вимкнути і знову ввімкнути.
|